حالا بریم

بایگانی

اولین دهکده الگویی بوم‌گردی کشور ساخته شد

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ب.ظ

ارائه آموزش‌های تلفیقی با هدف توسعه منابع درآمدی روستاییان، ایجاد فضای مناسب برای حمایت از استارتاپ‌های حوزه کشاورزی و گردشگری روستایی و چندین برنامه دیگر اجرا می‌شود.

 

 

، در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نخستین دهکده الگویی بوم‌گردی کشور در مرکز آموزش و سنجش مهارت‌های کشاورزی و گردشگری روستایی رشت افتتاح شد.

این دهکده در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار و با هدف ارائه آموزش‌های اثربخش منجر به اشتغال و همگام با اجرای طرح تکاپو افتتاح شده است.

گفتنی استدر این دهکده علاوه بر آموزش و سنجش صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری روستایی، احیای مشاغل بومی و کهن پیشه‌ها، برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های بومی- محلی در حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای، همکاری مشترک با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های آموزش منجر به اشتغال، ارائه آموزش‌های تلفیقی با هدف توسعه منابع درآمدی روستاییان، ایجاد فضای مناسب برای حمایت از استارتاپ‌های حوزه کشاورزی و گردشگری روستایی و چندین برنامه دیگر اجرا می‌شود.

  • majid majidi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی